Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0 in /home2/fauto/storage/modification/system/library/cache/file.php on line 32 Procedura retur produse
Menu
Your Cart

Procedura retur produse

SCHIMBURI / RETURNĂRI / RECLAMAȚII

Dacă ați ales greșit produsul, le vom înlocui cu cea mai mare plăcere cu cele potrivite.

CUM SE FACE SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSELOR?

CONDIȚIILE DE RETURNARE SAU SCHIMB:

1. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
2. Produsul nu a fost folosit și poate fi vândut din nou.
3. Produsul trebuie sa fie ambalat in cutia originală fără semne de deteriorare.
4. Puteți face un singur schimb la o comandă. Dacă doriți încă un schimb la o comandă pentru care ați făcut deja unul, trebuie să returnați produsul, vă restituim banii, și faceți o nouă comandă pe care o veți achita integral.


PAȘII RECOMANDAȚI PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN PRODUS:

1. Completați formularul de returnare online AICI. Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN. Dacă doriți inlocuire cu un alt produs, scrie in comentariu produsul dorit (Cod produs)”. Dacă alegeți un produs de înlocuire mai ieftin, indicați și IBAN-ul pentru rambursarea diferenței.


2. Puneți produsul nefolosit în cutia originală împreună cu copia facturii. Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportului. Puteți utiliza peliculă de ambalaj, hârtie, o pungă de plastic sau o cutie mai mare. Vă rugăm să nu aplicați bandă adezivă direct pe cutia originală a produsului, pentru ca produsul să nu-și piardă din valoare.


3. Expediați produsul ambalat pe adresa Oras : Arad, Judet : Aard, Str Poetului nr85 ( FarmacieAuto ) prin orice serviciu de curierat. Important: dvs. sunteți responsabil/ă pentru achitarea cheltuielilor de transport pentru retur. Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu ramburs sau prin Poșta Română, deoarece nu-l vom putea accepta.


Dacă aveţi şi alte întrebări/solicitări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: retur@farmacieauto